Стратегија дигиталног маркетинга

Такмичење из стратегије дигиталног маркетинга одржано је 26.03.2024. на Универзитету Сингидунум На такмичењу је учествовало 17 екипа (1 ментор и 3 ученика) из Београда, Шапца, Мионице, Лазаревца, Обреновца, Младеновца. Нашу школу представљале су ученице Јована Војводић 4/5, Жељана Дучић 4/4, Јована Радошевић 4/2 и ментор наставница Гордана Чубрило.

 

Наш тим је представљајући свој производ “ Соларни сат”, покупио је симпатије жирија и освојио 4. место.

Као награду девојке су добиле СЕРТИФИКАТ за директан упис на факултет Сингидунум без полагања пријемног испита, као и попусте за школарину. Цео тим награђен је једнодневним излетом у Србији – планиран за април 2024.године

Наставница економске групе предмета – Гордана Чубрило

Објављено 26 марта, 2024