InnoSchool пројекат

Извештај о учешћу у пројекту InnoSchool Learningsystem (ИЛС) за социјално предузетништво

InnoSchool Learning system (ИЛС) је пројекат који је имао за циљ учење ђака социјалном предузетништву кроз „озбиљну игрицу“.  Покренут је половином септембра 2020. године и трајао до половине фебруара 2021. године. Било је укључено девет подунавских земаља и сваку од њих је представљало по десет школа.

Трговачкој школи је била част што је била једна од школа које су представљале Србију, а учесници су били ученици одељења 4/6.

Били су подељени у три тима за такмичење на основном нивоу, а сваки тим је радио на својој социјалној предузетничкој идеји којом се решавао неки друштвени проблем.

Резултати такмичења су објављени  на онлајн догађају „INNOSCHOOL DANI“ који су пројекат  InnoSchool  и Регионална агенција за развој и интеграције Београд организовали у четвртак 25. марта  2021. године од 14 часова.

https://www.youtube.com/watch?v=QnlGNy3x6Iw

Са посебним поносом и похвалом истичемо да је Тим „Смоквице“ освојио друго место.

Тим  су чиниле  ученице Милица Ћулибрк, Тијана Митровић, Тијана Тодоровић и Миња Шкундрић, а изабрана област у оквиру које су креирале своју социјалну предузетничку идеју је била: „Миграција радне снаге и одлив мозгова“.

То је велики успех, како њихов лични, тако и успех наше школе, бити и такмичити се у друштву одабраних десет београдских школа.

Поред њих учествовала су још два тима:

Тим „Камела“ – Магдалена Караклајић, Анастазија Богдановић, Милица Вучковић, Катарина Зоркић, Милица Аксић и Магдалена Ивковић. Изабрана област овог тима била је: „Брига о старима“.

Тим  „Микац  и екипа“ – Михаило Јовановић, Љубица Зорић, Денис Гаши, Александар Видаковић и Андрија Ђорђевић . Њихова идеја је била у оквиру области: „Брига о деци“.

Услови пандемије у којима смо почињали са радом били су веома обесхрабрујући,  били смо забринути пре свега за здравље, и своје, и наших ближњих, те како ће се и редовна настава у тим условима одвијати. Стога  велика похвала за све ученике који су имали  храбрости да се укључе и упорност да истрају и заврше пројекат до краја.

Посебну похвалу упућујем и вођама тимова Милици Ћулибрк, Магдалени Караклајић и Михајлу Јовановић за труд и координацију унутар својих тимова, као и учешћу на снимању  о утисцима ученика везаним за пројекат.

Овај пројекат има велики значај,  како за ученике који су учествујући у њему научили како постати социјални предузетник, тако и за друштво у целини, јер учећи младе социјалном предузетништву, инвестира се у будућност решавања социјалних и друштвених проблема, а тиме и поправљања друштва у целини.

Објављено 30 марта, 2021